piątek, 20 lutego 2009

raz na 3 lata xD

Żyję, żyję... :D:D
Jakoś się ociągam wiem^^ Jednak są takie nie jako różne powody... W tym tygodniu dużo siedziałem na Chemią ;) dziś też zamierzam to kontynuować ;) parę zadanek ze Stechiometrii...
Zapisałem się na wyjazd na targi edukacyjne do Gdańska ;) chyba 18 marzec.
Tydzień nie był lekki :( jednak teraz dopiero czekają mnie urozmaicone 5 dni i 5 różnych śmiesznych sprawdzianów. Sprawdzian z genetyki pierwszy^^, do tego oczywiście muszę się najbardziej przysiąść, tylko szkoda że jeszcze nie mam krzyżówek a jak na razie samą teorie i te wszystkie procesy.

Wczoraj Tłusty czwartek ;) pączki jadłem od rana^^ może nie biłem żadnych rekordów, ale chyba z 5 było :P:P (KAROL!!! i tak za dużo) Do domku wróciłem koło 14 wyjątkowo wcześnie :P bo zjawił się znajomych :D z huhu paru lat ;) i od 3 lat obiecywał, że przyjedzie do Nas i w w końcu po tak długim czasie mu się dało, a blisko nie jest jakieś 300km. I tak to siedzieliśmy do 4 nad ranem :P:P i graliśmy w PIŁKARZYKI przekładane rozmową i wspomnieniami z jego byłej pracy. Była Beka :D Powinienem normalnie wstać o 6 potem do szkoły jednak z tej okazji, że tacy goście trafiają się bardzo rzadko pozwoliłem sobie pospać do 8 ;) i po drodzę do domku znajomy podrzucił mnie do szkółki :P z 8 lekcji zrobiłem sobie dziś 4 hehe :D:D

Teraz już siędzę i myślę i zabieram się za CHEM :D:D MOJA SILNA WOLA :P:P
fajnie mieć czasmi taką ;) oby mi sie szybko nie skończyła :/
Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. Chemia to czysta przyjemność :) Jak dla mnie liczenie zadanek ze stechiometrii to jest normalnie cud, miód, orzeszki! :) Żałuję, że na maturze jest tak mało zadań tego typu =(
    Ja się dzisiaj byczę, nie spoglądam ani okiem do żadnej książki! :)

    Pozdrawiam i życzę samych dobrych rozwiązań! :)

    OdpowiedzUsuń