sobota, 21 lutego 2009

chemiowo..

Sobota ;) czas odpoczynku.. I tak też się dzieję^^
Pobudka o 9 ;) potem praca.. Siedziałem w sklepie i obsługiwałem klientów do 16 ;) potem już dostałem wolne od szefa-Tatusia :P A no koło 14 przyjechał kumpel i już nie było tak nudno... :P bo samemu w sklepie można czasem zwariować... Czas prędzej w sklepie poświęciłem na przyswajanie informacji z genetyki :D czytałem mój kochany podręcznik z NOWEJ ERY I coraz bardziej uświadamiam sobie, że ta książka jest pisana dla ludzi którzy chcą się nauczyć genetyki w takowym skrócie. Potem zabrałem się za Operon to zdecydowanie lepsze ;) Może dużo rzeczy jest rozpisane jak dla przedszkolaka :P ale chyba o to chodzi^^ nie dokończyłem jeszcze, ale jutro mam plan dokończyć wyciąganie wiedzy z operonu i przejrzeć Solomona :) Tam jest jeszcze jaśniej^^ choć może trochę za mało :P Nikt mi nie dogodzi :P:P Ale taka prawda ;) nie wiem czy lepiej uczyć się z 1 czy 2 podręczników, jednak moja metoda jest następująca na nasze "maturki" (sprawdziany z biol) najpierw: podręcznik nowej ery, operon, Solomon i inni- "Multico", potem jakieś repetytoria, notatki z lekcji Omega (to są jedne z ważniejszych książek), i na koniec już tylko jakieś zadanka wyszukane z netu czy z jakiejś płytki z zadaniami. Okres nauki na "maturkę" z biol wynosi czasem nawet tydzień :D przed sprawdzianem, bo jakoś z lekcji na lekcji nigdy nie zabardzo mi wychodzi. Dziś Sobota, maturka w środę albo w czwartek więc mam jeszcze sporo czasu :) Damy radę^^
wieczorkiem liczę Chemie :D:D no już chyba 4 godzinkę :) marauu normalnie miodek :P:P a jaka jest radość jak liczę, liczę i nie mogę nic wyliczyć :P a potem dochodzę do prawidłowego wyniku to cieszę się jak dziecko....

Jeśli komuś przeszkadzają moje częste minki typu ( :P, :D, xD. :). ;), :( ) to dajcie cynka^^ bo ja to lubie czasemi właśnie tak wyrażać swoje emocje i ubarwiać tekst.

Pa :*

2 komentarze:

  1. Panie Doktorze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaka satysfakcja, jak się wyliczy dobrze :)

    Powodzenia Ci życzę z tymi zadaniami stechiometrycznymi, tymczasem ja idę spać :)

    OdpowiedzUsuń