środa, 18 lutego 2009

Marzenia!!

I jutro już czwartek.. Długo nie pisałem :( dla mnie dwa dni>> ale bardzo długo. Na początek muszę się pochwalić :D sam nie wierzę w Siebie jeszcze xD liczyłem wczoraj w końcu stechiometrię :D z Pazdro może tylko 40 zadań ;) ale calutki wieczór na to poświęciłem co niezmiernie mnie cieszy^^, że coraz bardziej i przyjemniej mi to wchodzi ;) i logicznie już potrafie nad tymi zadaniami myśleć :D

Wyjazdy na targi edukacyjne? Nie zapisałem się jeszcze :( a jest drugi autobus do Gdańska- jutro muszę się ruszyć i podejść do biblioteki :D bo znów zabraknie miejsc... Nie wiem, ale nie widzę nic innego poza medycyną?? Marzy mi się Poznań or Gdańsk (bo bez fizyki) :( bo z nią sobie chyba nie poradzę wogóle... UMK w Toruniu ma odział właśnie w Bydzi "Collegium Medicum" i tam też może formalnie chciałbym iść, tylko Bydgoszcz mi się nie podoba za bardzo a poza tym fizyka... Więc na razie mówię tylko o medycynie bo o niczym innym nie myślę, jednak boję się co będzie jeśli się nie uda :( o tym będziemy myśleć później... Moje marzenia ;) mój cel...

W szkole poza intensywna nauką nic ciekawego.. :( Nauczycielom przyśniło się żeby zrobić uczniom testy które sprawdzą jaką mamy wiedzę z przedmiotów rozszerzonych, w moim przypadku: biologia, fizyka, chemia, angielski............... i prawdopodobnie wszystko odbędzie się w następnym tygodniu więc wole nie myśleć jak będzie :P nie martwię się jutrem :P a w ogóle fizyka^^

Dziś "18 luty" Rok temu świat niejako przewrócił się do góry nogami :) na lepsze..
dzięki za wytrwałość i cierpliwość :D

Objadam się pączkiem :P chyba już 4 dziś :p niejako wiem, że jutro jest "tłusty czwartek", ale ja zaczynam już dziś :P:P
życzę wam samczego pączka ;)
i jedzcie jak najwięcej bo to prawie jedyna okazja :* SMACZNEGO (^^_^^)

6 komentarzy:

  1. Cześć! Jestem tu przypadkiem.

    Ja też marzę o studiach medycznych. ;D Pilnie się uczę do matury, choć mam jeszcze sporo czasu. Jakieś 2,5 roku. :)) I ta fizyka.... oj, ciężko będzie. Ale pozostaje nam myśleć jak najbardziej pozytywnie. Życzę powodzenia i osiągnięcia obranego celu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój drogi Charlie :) Damy radę, innej opcji nie przewidujemy^^ Jeśli zrozumiesz taką łatwą stechiometrię, to później już idzie z górki (wiem z własnej obdukcji) :) Bardzo prawdopodobne, że spotkamy się na uczelni w Gdańsku, bo ja także składam tam dokumenty ;) Właściwie to najbardziej chciałabym do Gdańska, więc jeśli się dostanę do Gdańska, to na inne już nie patrzę :P

    Co do fizyki. Nie jest tak źle. Ja za dobra z fizyki to nie jestem, poza tym miałam trochę szczęścia i zdałam fizę na 55%. Wszystko przed Tobą, staraj się robić zadania i nie panikuj! ; )

    Powtarzaj sobie na poprawę humoru, że zawsze może być GORZEJ :P


    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Lena ;) W Tobie to mam oparcie xD
    Zawsze może być gorzej :D To mi się podoba ;)
    No fajnie by było mieć kogoś znajomego ;) o kim się wie trochę więcej w szeregach ;)
    Pozdrawiam:* i Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  4. Fizyka to nie jest taki głupi pomysł, bo zawsze to są jakieś dodatkowe punkty. Trzeba przerobić masę arkuszy egzaminacyjnych. Za moich czasów nie było tak dużo oryginalnych zadań z matury.
    Co do tłustego czwartku, to ja jeszcze ani jednego dziś nie zjadłam, bo mi się jakoś nie chciało zboczyć do piekarni. pozdrawiam i wytrwałości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Również staram się o miano przyszłej PANI DR ;) Jestem w II klasie. Dzisiaj będę miała nocny romans z elektrochemią. Przede mną "garść" zadań. Cóż, obraliśmy sobie niełatwą drogę, ale posłużę się słowami poprzedniczki: "Damy radę, innej opcji nie przewidujemy!" Trzymam kciuki! Powodzenia :)
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę studiować medycyne:) to co jesteśmy konkurencją? :D damy rade, tylko wierzcie w siebie :) bo jeśli chodzi o medycynę dużo tej wiary potrzeba :D

    Bee17

    OdpowiedzUsuń