czwartek, 5 lutego 2009

coraz bliżej szkoły..

I no szkoła zbliża się już wielkimi krokami :D, ale o tym nie będę pisał..
Jutro dopiero piątek i weekend :P oj korzystamy z wolnego...

Dziś od rana nie było lekko, mały remont w domu i było trochę sprzątania xD Zastanawiam się nad kolorem ścian w "moim" pokoju bo chyba należy się mi trochę zmian i póki ferie zaprosić jakiegoś innego malarza i z wspólnymi siłami coś stworzyć razem :P:P (Pania D. wiesz, że to o Ciebie chodzi)

Po południu wypad do miasta :P kręgle, bilard itp. xD Można powiedzieć, że było fajnie oj było wspaniale gdybym nie był ostatni w kręglach :P:P (tego już mogłem nie mówić^^), ale to była moja dopiero druga gra w życiu więc mam jeszcze sporo czasu żeby się nauczyć :)
Lalka leży w miejsu :( obecnie 205 :P strona :) jutro wyzwanie do 300^^ Damy radę?? :P
BOB BUDOWNICZY ZAWSZE DA RADĘ :P:P
Oj dziecinństwo mi się przypomina, Muminki, Smerfy :P To były czasy^^

Nauka na olimpiade Eko też cieńko.. ale w następnym tygodniu już obowiązkowo ruszam !!!

Pozdrowienia dla Leny, która będzie moim "współpracownikiem" przy pisaniu notek o witaminkach :P:P (Co dwie głowy to nie jedna :P) dziękuję :*
trzymajcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz