niedziela, 8 lutego 2009

półmetek ferii..

I coraz bliżej szkoły.. Niedziela minęła bardzo, bardzo szybko. Został jeszcze tylko dobry tydzień ;)
Może najpierw o weekendzie: wczoraj jak planowałem był męski wieczorek u kumpla ;) graliśmy w Stratego (taka ciekawa dużo myśląca gra) :D Ja dopiero się uczyłem i przegrywałem :P:P, no ale kiedyś się to wszystko nadrobi. I tak wytrzymaliśmy ze sobą długo ;) do domku rowerkiem 3,3km- było nawet ślisko^^mimo wszystko nie ma to jak rozmowa 0 24 w nocy przy cmentarzu w ciemnościach

Dziś wstałem koło 10 fuksem wyrobiłem się na 11 do kościoła. Potem już goście i wymyśliłem sobie, że czas zrobić porządek z książkami i zrobić przemeblowanie w pokoju (szkoda, że w niedziele, ale w inne dni ciężko) Podoba mi się nawet nowe ułożenie mebli w pokoju przydało by się malowanie, ale to dopiero w wakacje- wykaże się inwencją plastyczną.. Ułożyłem sobie najważniejsze książki z biologii i chemii na widocznym miejscu i teraz gdy chce się uczyć to tylko wyciągam książkę i czytam, a przedtem do szukanie takiej czy innej książki zajmowało mi strasznie dużo czasu... Po sprzątaniu i układaniu xD wykazałem się kulinaranie zrobiłem przepyszne ciasteczka francuskie (wszystkie zeszły :P) czyli musiały smakować.. Potem było miło gościć dziś u mnie gości ;) calutki wieczór graliśmy w piłkarzyki :D:D Gratluacje dla wygranych i dla tych co przegrywali^^ I dla MISTRZÓW :) do 10 do 0 :) oj było pięknie...

Plany na tydzień?? Proste- LALKA, LALKA, LALKA i jeszcze raz LALKA została mi połowa ;) jutro zamierzam przeczytać 100 stron ;)
Fizyka?? nie... ble....
Chemia? tak.. przeliczę zadania z Pazdro STECHIOMETRIA, żeby być trochę do przodu,
Olimpiada EKO____ To chyba jedno w ważniejszych założeń ;) poszukam jakieś tasty w necie ze starszych lat ;) i porobię te, którę już mam ściągnięte i dostałem od kumpla z klasy...
Polski- zdecydowanie tak trzeba pouczyć się na sprawdzian z całego romantyzmu :( bo co się odwlecze to nie ucieczę...
Damy radę :)
Wytrwania dla tych, którzy również uczą się, pracują.

1 komentarz:

  1. Dasz radę : ) Masz jeszcze calutki tydzień ferii ;) Tak więc nie załamuj się!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń