piątek, 6 lutego 2009

poprawa :D:D nie :P

a więc...
Dzień z lekka ciężki jednak jestem po części z Siebie dumny :). W końcu udało mi się z planami co do Lalki przeczytałem dziś zaplanowane wczoraj 100 stron :P i tak o to skończyłem calutki pierwszy tom i już czeka mnie tylko drugi tom. Szok nigdy nie myślałem, że może jednak w ferie przeczytam.
Pisząc już o książkach to zebrało mi się na wspomnienia z wakacji przez parę dni czytałem kryminał medyczny ;) polecam autor: Robin Cook "Zabawa w Boga". Streszczać nie będę bo nie w tym sens.
Jeśli chodzi o inne książki w rodzaju kryminałów medycznych to polecam również książki: Tess Gerritsen, również niesamowite historię mnie osobiście zaszokowała książka "Grzesznik".
Jeśli chodzi o mojego ulubionego pisarza to jest nim zdecydowanie: Dan Brown ;)
Większość może myśleć, że przeczytałem tylko "Kod Leonarda da Vinci" i już mi się tak strasznie spodobał i jest właśnie moim ulubionym pisarzem. Co prawda Kod był moją pierwszą książką, którą czytałem tak dla Siebie, bez przymusu może jak byłem dzieckiem to na pewno czytałem, ale bajki ;) Przeczytałem Kod i byłem nie pełen wiedzy. Sięgnąłem po kolejny bestseller Dana "Anioły i Demony", po tej książce zrozumiałem ile naprawdę daje czytanie i jaki ma to sens. Ta książka leży na mojej z jednym z ważniejszych miejsc w pokoju i nie ma dnia żebym choć kątem oka na nią nie zerknął ;) Będąc pod natchnieniem Browna przeczytałem już potem "Zwodniczy Punkt" i "Cyfrową Twierdzę" równie bardzo dobre książki godne polecenia. Teraz niestety ani słychu o tym Panie ani o jego planach. Mam nadzieję, że zaskoczy kolejnym niesamowitym wydaniem :)

Może dziś tyle o sobie ;) Czas do łóżka^^ Sobota pracująca niestety :( ble..

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o thrillery medyczne, to nie tylko Cook jest mistrzem w swoim fachu. McClure, Shobin również piszą genialne książki o tematyce medycznej! Ja przeczytałam już chyba wszystkie możliwe ; ) "Oko kruka" McClure'a jest genialną powieścią! Mogłabym wymienić ich więcej, ale po co : ) Idź do biblioteki i weź którąkolwiek, wszystkie są genialne!

    Następnie "Chemia śmierci" Simona Becketta. Czytałam wiele thrillerów medycznych, ale ten jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju.

    Dalej, jeśli chodzi o thrillery. Moją ulubioną i zapewne genialną pisarką jest Alex Kava. Pisarka, która urzekła mnie swoimi genialnymi thrillerami psychologicznymi "Dotyk zła", "Łowca dusz" itd. Naprawdę warto po nie sięgnąć. Być może ktoś zrazi się grubością powieści, ale czyta się je bardzo szybko, z zapartym tchem.

    "Kod da Vinci" czytałam najpierw po francusku, później przeczytałam wersję polską. Książka fajna, ale nie zachwyciła mnie jakoś specjalnie : ) Co do ekranizacji filmu, nie będę się wypowiadać... : )

    Może to dziecinne, ale J.K. Rowling urzekła mnie swoimi powieściami i ją również uważam za genialną autorkę, a Harry Potter zajmuje ważne miejsce w mojej biblioteczce.

    Ważne miejsce w mojej biblioteczce zajmuje również literatura wojenna i obozowa. Stanisław Grzesiuk ze swoimi wspomnieniami w "5 lat kacetu" odzwierciedlają dokładnie trudne życie w obozach koncentracyjnych.

    Mogłabym opisywać i opisywać moje ulubione książki, ale nie starczyłoby mi chyba doby^^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :*
    calutki referat o książkach :)
    Kiedyś mi się przyda :D będę czytać xD
    Teraz jak na razie lektury :/
    Ale w wakacje chętnie zajrzę do czego innego :D

    OdpowiedzUsuń