poniedziałek, 16 lutego 2009

pierwsze koty za poty..

Semestr się rozpoczął i na wejście sprawdzian z romantyzmu ;) było nawet przyjemnie, łatwo może nie :D ale się okaże..

Dzień w szkole jako taki.. Gdyby nie ta cholerna fiz :( ble... Jutro już tylko jedna fizyka i potem do końca tygodnie free od Pana J. :D nie wiecie jakie to uczucie wolności :P
Do domku wróciłem koło 19 jak planowałem :( korki z Chemii dziś nawet obfitujące w nową widzę "Stechiometria" wchodzi mi coraz lepiej ;) i czuję, że jeśli znajdę wolny czas zaglądnę do Pazdro JESZCZE W TYM TYGODNIU !!
Olimpiada EKO :( nie jest dobrze... prawie w ogóle nie poświęcam na nią czasu.. Też trzeba to zmienić.. Najwięcej mimo wszystko dają testy z lat poprzednich, czy miesięcznik "Przyroda Polska" ;) nigdy nie wiedziałem, że czytając taką gazetkę :P można poczuć się w szeregach jakiejś ogranizacji ekologicznej :)

Z racji, że jestem drugo klasista doczytałem dziś w szkole informacje o wyjazdach na drzwi otwarte na uczelnie tak ogólnie do Torunia i Gdańska (najbliżej naszej okolicy) Chcąc się zapisać niejako się zasmuciłem bo do Gdańska brak wolnych miejsc.. A jedyne o czym chciałem się dowiedzieć to Akademia Medyczna w Gdańsku. Nie wykluczam jednak, że jeśli odbedą sie dni otwarte w AM to wybieram się na bank :) Do Bydzi się też się wybieram bodajże 15 marca :d

a taka pisenka, która mi niedawno wpadła w ucho: PIN "wino i śpiew"

2 komentarze:

  1. Do Torunia jeśli nie dostane się do Gdańska ani do Poznania do pewnie na Chemie, albo fizjoterapia.. nie wiem jeszcze :( nie widzę nic innego poza medycyną... :(

    OdpowiedzUsuń