piątek, 1 maja 2009

Nowy miesiąc, nowe wyzwania, nowe doświadczenia...

Początek nowego miesiąca. Tak dziwnie pisząc kilka minut w nowym dniu a już 1 maja. Wolne od szkoły- tak to już jest. Zostaję w długi weekend w domku raczej, poza jedną osiemnastką ;) na której musi być super. Co do 1 maja, data taka „świąteczna” wszyscy mają wolne, wszystkie sklepy zamknięte> a najgorsze jest to, że Ja mam mój sklep pod nosem :/, a gdy tylko ktoś przyjdzie to już wypada iść obsłużyć. Ciekawe czy rolnicy jutro sobie trochę odpoczną^^ i przy okazji mi dadzą troszkę zająć się czymś co lubię ;) np. Chemia czy coś innego.. Zobaczymy> można sobie pomarzyć...


Ostatniego dnia kwietnia mój plan kupna roweru został już tylko sfinalizowany. Pojechałem z Tatą po rowerek i jestem z niego dumny, bomba xD jeździ się świetnie ;) Rower przeznaczony bardziej na drogi polne i po szosie jeszcze dziwnie^^ Trochę potrwa zanim się dostosuję :D:D Po korkach z chemii mogłem zrobić sobie już taką prawdziwą testowa jazdę- co prawda 10km :P jeszcze nie przejechałem ;) Jednak planuję to zmienić jeszcze dnia dzisiejszego :)

Może zabiorę książkę i pojadę na łąkę i pouczę się na łonie natury, daleko od wszystkich...


Co jest na Świecie?? Pandemia? Tak się zastanawiam, czy taka choroba może zawładnąć całą naszą Ziemią i zniszczyć wszystkich ludzi.. Przecież wszystko jest możliwe w naszych czasach. A kto ma kasę to i tak żyć wiecznie nie będzie. Nie wiem co mi tak na rozmyślania dziś hehe ;)


2 dni temu uświadomiłem sobie jaka to ja jestem noga z biologii.. To co było w pierwszej klasie wleciało jednym uchem i drugim wyleciało. Jednak to jest znak, iż jak najprędzej muszę się zabrać za powtórki a zwłaszcza z fotosyntezy czy innych roślinek^^


Idę odpoczywać^^ Weekend przedłużony o kilka dnia, lenie się do wtorku ;) w środę dopiero do szkoły. Jednak wiem, że co niektórzy będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem.

Ja trzymam jak najmocniej kciuki- i głęboko wierzę, że się uda!!


Pozdrawiam ;)

1 komentarz:

  1. Wiadomo, że czasami jest tak z naszą pamięcią, że coś wleci, a później szybko, lub też wolniej to wszystko wyleci :) Dlatego trzeba systematycznie powtarzać =)

    Ja już zaczynam powoli panikować... Za 10 dni biologia, a ja czuję się głupsza niż kiedykolwiek... :/
    Zobaczymy co z tego będzie!

    Życzę miłej majówki! :*

    OdpowiedzUsuń