wtorek, 28 kwietnia 2009

urozmaicenie...

I w końcu udało mi się przysiąść i zabrać się do pisania notki. Miałem już takie chęci od niedzieli- jednak lenistwo wygrało, oraz dużo czasu poświęcałem na naukę. Dzisiejszy dzień pod znakiem "odpoczynku". Wczoraj nauka na kartkówkę z chemii, tworzenie prawie połowę czasu wolnego po szkole BIZNESPLANU

Ubiegły tydzień to czas, w którym trzecie klasy żegnają się z nami i mają wolne>> choć już niedługo Matura. Co niektórym przydałby się klap w pupę- ale to dlatego, że nie mają wiary w Siebie. WIĘCEJ WIARY!!
Sobota> odwiedziny babci w szpitalu potem sprzątanie i rocznica małżeństwa moich krewnych (już 25lat) i była mała imprezka^^ Przez długi czas wymyślałem wymówki, aby nie iść gdyż twierdziłem, że co będę tylko siedział i jadł ?? To po co!! Byłem w wielkim błędzie. Jak to bywa w życiu- gdy czegoś nie chcemy potem to jest dla nas ogromnym szczęściem. Tak też było :)
Bawiłem się do samiutkiego ranka. Do domku wróciłem o godzinie 5- już prawie słońce zaczynało nowy dzień xD A ja kładę się spać :P:P Pobudka nie była późna, wstałem o godzinie 8 30, gdyż jako wierny katolik należało iść do kościoła z okazji 1 rocznicy ślubu mojej siostry i jej męża.
Pilna nauka z fizyki (co prawda nie długo), gdyż planowałem ruszyć się z domu w taką piękną niedzielę ;) kusiło mnie coś żeby jechać na poprawiny :P:P I tak też się stało> byłem na poprawinach i po raz kolejny bawiłem się świetnie ;) a podziękowania należą się Justynie. Wychodził nam każdy taniec>> od tanga prawie po samą Sambę :P:P
I po raz kolejny chyba będę dziękować ;) Co tu dużo mówić było zajebiście!!

Nauka z fizyki spowodowała, że nie mogłem długo siedzieć a sam sprawdzian w poniedziałek okazał się- dziwny?? Dziwnie prosty.. Czyli źle!!

Jutro do szkoły na godzinę 11 35. Jednak prędzej jest plan ;) kupno nowego- takiego mojego, prawdziwego roweru ;) Nie mogę uwierzyć, że rodzice sami mi zaoferowali taką propozycję ;)
Będzie warto na te "planowane" kilometry letnie ;) wymagany nowy rower :D:D

Teraz idę odsypiać dni ;)
I wstaję jutro o godzinie 8 :D:D
miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz