czwartek, 21 maja 2009

gdzie jesteście wakacje??

Kończy się kolejny tydzień a ja jak na razie gościłem tu drugi raz.
Podsumowanie tygodnia nie jest ciekawe:
Wtorek- byłem na pogrzebie po czym dorabiałem jako kelner do godziny 20
Moja praca nie poszła na marne, spodobałem się obsłudze, której pomagałem (czyli najlepsza restauracja w okolicy) i powiedzmy, że obiecali mi zabierać mnie na dorywcze pracę jako kelner. Więc niektóre przyszłe weekendy mogą zapowiadać się obiecująco.
Środa jak i Czwartek to koniec wolnego :/ Dlaczego Oni nas tak bardzo teraz gonią w szkole? Po co komu ważne oceny na świadectwo? Nie no rozumiem, głupio wygląda 4 na świadectwie to musi być 5!! Wcale nikomu nie zazdroszczę ocen <<żeby nie było :D>> tylko mój sposób myślenia jest inny. Świadectwo?? Biorą pod uwagę, jedynie jeśli wyniknie remis pomiędzy kandydatami np. na lekarski (tak mówili w Poznaniu).
Ja chciałbym skupić się teraz tylko na Biologii, Chemii :/ jednak cienko to jak na razie wychodzi... Korepetycje z chemii na razie mała przerwa Z biologii stanąłem w martwym punkcie, pouczyłem się procesów, składu chemicznego itp. Jednak musiałem odłożyć ją na koszy innych przedmiotów.
Godzina 23:18 :/ Znów użalam się nad czasem, który leci mi tak szybko...
Koniec tego dobrego i użalania się nad własnym życiem!! Przecież jutrzejszy dzień może być gorszy! <>
Idę pod prysznic i może coś poczytać ;)

:*

2 komentarze:

  1. Nie wiesz? Nawet nauczyciel od reli uważa, że jego przedmiot jest najważniejszy :D też nas cisną nawet facet od matmy jakieś zadania maturale zaczął (bravo) Wracam do mojej prezentacji z Świętoszka :P pozdrawiam;* 3m się

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój drogi jeszcze tylko kilka dni i będziesz mógłwypoczywać! :) Wytrzymasz! :)

    Życzę cierpliwości!

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń