czwartek, 7 maja 2009

Wiara!

Matura trwa nadal. Jednak ta najważniejsza dopiero się odbędzie: Biologia, Chemia. Jest jeszcze trochę czasu, można powtórzyć z czym ma się najwięcej kłopotów. Skoro rodzą się w nas marzenia o medycynie^^ to dlaczego Biologia ma być dla nas taka straszna? Musi się udać^^ Co prawda matura czeka mnie dopiero za rok, jednak już teraz zastanawiam się jak to będzie... Rozmowy ze znajomymi sprawiają, że matura z biologii pokazuję się tymi stronami mniej pozytywnymi. Odpowiednio "wgryść" się w pytanie i odpowiedzieć co autor miał na myśli czasami może sprawiać kłopoty..
Jednak biologia jakby moja pani profesor :D oceniła cytując jest: "łatwa, prosta i przyjemna"...
Maturzystom życzę w dalszym ciągu WIARY!! Wiary w Siebie, że potrafię!! Skoro podejmuję to wyzwanie i się z tym zmierzam to musi się udać! Będę walczyć do końca..
Powodzenia Drodzy!! :)

Matematyka :/ czy ja naprawdę jestem taka noga z niej?? Odbył się dziś zapowiedziany sprawdzian z wektorów i twierdzeń sinusów itp. Zadania z kosmosu :/, ale to nic będzie szansa pisać poprawkę^^ Frekwencja na sprawdzianie była cholera, ale nie mogę tego inaczej napisać "zajebista". 10 osób stwierdziło, że lepiej nie pisać teraz, bo w końcu jak będą pisać potem to będą zadania: inne, łatwiejsze... Wkurza mnie takie unikanie sprawdzianów :/ Bo co ktoś nie chcę sobie ocen popsuć??

Byłem dziś na korkach z chemii :) całkiem przyjemnie^^ Teoria i zadania z entalpii itp. Bałem się tego najbardziej :/ Bo tak nie patrząc dla mnie to chyba najgorszy dział.. Jednak z nauką przeplataną uśmiechem i żartami mój mózg przyswajał wszystko bardzo dobrze. :P:P

W pokoju pierwsze oznaki wiosny^^ (dopiero) Przyniosłem parę gałązek bzu i zapach roznosi się jakby kadzidełka... W czasie wolnym (którego brak) mam plan czytać "Anioły i Demony" w końcu za kilka dni premiera, na którą obowiązkowo muszę jechać do kina :P:P
Jednak obok tej książki leży inna "Ludzie bezdomni" pewnie i ważniejsza bo lektura i mam weekend żeby ją przeczytać- jednak chyba zdecydowanie wybieram Anioły i Demony :)

Pozdrawiam dzieciaczki :D

1 komentarz:

  1. Biologia jest bardzo fajna, ale klucz jest dziwny :)
    Jak to ktoś określił "przed maturą zostaw w domu rozum,a weź klucz!" =D Święta racja!

    Do matury z biologii zostały 4 dni! =( A ja wpadam w coraz większą panikę, jak nie dostanę zawału przed maturą, to będzie dobrze.

    Też bym sobie poszła do kina na to, ale Kod da vinci był taki sobie, książka o niebo lepsza! : )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń