poniedziałek, 4 maja 2009

regeneracja sił..

Czas się zmobilizować, nabrać nowych sił i ruszyć do pracy. Do pracy nad biologią, chemią.
Osiemnastki jak na razie dobiegły końca, przynajmniej żadna się nie zapowiada. A na wczorajszej było super ;) Jak zawsze na każdej osiemnastce^^ Co łatwo zauważyć i w tym wypadku było tak jak myślałem klasa podzieliła się na grupki. Cóż tak to już bywa. Zdecydowanie za dużo dziewczyn (co prawda mi to nie przeszkadza xD) jednak większa ilość nas mężczyzn w klasie sprawiła by może coś w stylu "lepszego kontaktu". Bawiłem się świetnie. Taniec -bajka- nic dodać nic ująć^ ^ Ja chcę na zabawę..
Do domku jak grzeczne dziecko wróciłem po 3 :)

Pobudka o 12 i leniuchowanie.... Zajrzałem do biologii tak z nudów. Dlaczego biblioteki są zamknięte w poniedziałki?? Wiedziałem to od dawna. Jednak dzisiaj ruszyłem się z domu w celu "oddania" całego stada książek. Wkurzyłem się na własną głupotę gdy przeczytałem, że biblioteka zamknięta. I tym sposobem 3km poszłyby na marne gdyby nie obiadek u Kochanej Cioci^^ Jestem taki mały pasożyt.

Najlepsze życzenia dla dzisiejszej solenizantki :) Spełnienia tych najskrytszych marzeń^^
Maturzystom i panu D. Dalszych "przyjemnych" egzaminów^^

W gniazdku naszej "sikorki" Tak sobie strzeliłem, jest 5 jajek :P

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz