środa, 22 kwietnia 2009

organiczna xD

I tak jak w tytule notki xD organicznie... Tak całkiem dla Siebie, pod żadnym naciskiem, bez jakiś śmiesznych zadań, Sam> sam zabrałem się za chemię organiczną a mianowicie ALKANY ;) Jakie to przyjemne^^ na razie... Rysowanie wzorów, dawanie nazw to wszystko łączy się w logiczną całość. Nie ma czegoś takiego jak na OWE (olimpiada wiedzy ekologicznej) strzelania, wszystko pomalutku można osiągnąć xD
W szkole śpiąco... W domku byłem szybciutko, jednak praca w sklepie sprawiła, że za chemię zabrałem się dopiero o 20, a szkoda bo to mnie strasznie uzależnia... Chciałbym żeby "biologia" zrobiła ze mną tak samo...

PS: skasowała mi się połowa notki... :/ The end

http://www.owe.com.pl/

Miłego jutrzejszego dnia :)

2 komentarze:

  1. Organiczna to chyba najlepszy dział z chemii na tym poziomie :) Ja też strasznie lubię rozwiązywać z niej zadania, choć też nie pogardzę innymi działami ;)
    Mnie biologia uzależnia, też ją bardzo lubię, tylko jak mam czytać o botanice, czy ekologii to mną wstrzącha...

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. "protesty nadsyłane do tej pory do Głównego Komitetu ( zupełnie bezpodstawne i pełne impertynenckiego tonu względem organizatorów wojewódzkich oraz ostrych ataków ze strony nauczycieli, których podopieczni nie spełnili pokładanych w nich nadziei!) zostały włączone do dokumentacji eliminacji danego województwa."

    Najlepsze xD W kulki sobie lecą, takie pytania wymyślają i jeszcze zrzucają, że to szkoły nieodpowiednio przygotowywują uczniów, żenada...

    OdpowiedzUsuń