czwartek, 2 kwietnia 2009

Wiosna...

Kolejny dowód na moje nieuporządkowanie!! A więc: mając czas wolny, nie chodząc do szkoły nie znajduję czasu na pisanie notek, ani jedna króciutka notka :/ Miałem dłuższy weekend, w szkole byłem dopiero dnia dzisiejszego- a to wszystko z racji rekolekcji... Nie chodzi o to, że jestem mało wierzący, tylko uczęszczałem na takowe w mojej rodzinnej miejscowości. Więc niejako przydało się kilka dni wolnego :)

Narzekałem niedawno na brak roweru- zapewniam jednak odmieniło się to u mnie na dobre :) Rozpoczął się sezon :D Już w piątek usiadłem na rower i zrobiłem trochę kilometrów.. W tym tygodniu również jest doskonale- przypominanie starych ścieżek, oj a pogoda, która teraz jest po prostu się do tego nadaję i zachęca jeszcze bardziej...

Czas wolny minął pod znakiem czytania lektury- "Zbrodnia i Kara". Książka, którą czytałem z wielkim zaciekawieniem i chęcią- zupełnie inaczej niż "typowe lektury"...

2 IV Jestem kolejną osobą, która porusza temat Jana Pawła II- pamiętam!!
Jestem młodym człowiekiem, nie miałem przyjemności poznać Jana Pawła II na żywo jednak wiem, że duchem jestem tak blisko Niego, zresztą jak każdy człowiek, który go zwyczajnie Kochał, Kocha i Kochać będzie... Ta miłość nigdy nie powinna ustać.. !!
Zastanawia mnie jedno?? Jest rocznica.. Pamiętamy, pamiętają wszyscy i w różny sposób, że tak powiem "na wyrost" okazują tą pamięć.. Może jestem dziwny jednak dodawanie zdjęć z Naszym drugim Ojcem na n-k, tworzenie łańcuszków, przesyłanie na n-k wiadomości jest dla mnie chore, dziwne i będę to krytykować... :/ Skoro jesteśmy "wierzący" to nasza pamięć powinna odnaleźć się w modlitwie, poszanowaniu własnego Ja, miłości i uczynkach dla bliźnich- nawet bezinteresownie.. Tego przecież uczył nas Jan Paweł II- uczył nas miłości. Byłem osobiście dziś w kościele na wieczornym nabożeństwie z racji rocznicy śmierci Jana Pawła II, różaniec, pieśni i te sprawy... Szkoda, że tak mało ludzi znalazło czas, gdzie pokolenie JP II??, młodych była garstka. Jednak wierzę, że każdy w tym dniu pamięta... Na n-k połowa nowo dodanych zdjęć to wizerunek Ojca Świętego... Czy to wystarczy?? Niech każdy zada sobie takie pytanie...

Mimo krótkiego snu zmęczenie jakoś mi dziś nie dotykało, na pewno to sprawia WIOSNA ;)
W szkole nuda... Oprócz sprawdzianu z elektrolizy :/ (na który pouczyłem się godzinkę... wrócę do tego "kiedyś" WAŻNE!!) W przerwie na luźniejszych lekcjach czytałem "Dzieje Apostolskie" bo i ich treści miałem dziś na Religii sprawdzian :D:D Na j. polskim :/:/ źle!!! Dostałem lufkę.. Z mojej winy, brak przygotowania do pracy którą pisaliśmy (dawno) z Lalki... analiza czy jakoś tak... :( nie połapałem się i na dzień dzisiejszy miałbym problem z maturką z polskiego... Ale żeby marzenia zrealizować trzeba zdać polski, angielski i matematykę.. a no i Chemię i Biologię :D:D

Po szkole korki z Chemii Pani korepetytor nastraszyła mnie, że nie jako waży się zmiana w jej życiu i chyba chodzi o wyjazd za granicę... :( Jednak nie tak szybko... Na czy się nic nie wiadomo... Ja coś takiego czuję... Jednak oznajmiłem dziś!! Wszem i wobec nie pozwolę Pani D. wyjechać gdziekolwiek, gdyż ja już z nikim innym nie potrafiłbym tak przyswajać wiedzy!! Więc liczę z cichą nadzieją, że roczek jeszcze się da ;) Bo tyle do mojej^^ matury.
Dziś ciąg dalszy budowy atomu, hybrydyzacje itp.. Jakoś idzie <>

To na tyle ;) Jutro zaś nie idę do szkoły :D:D Wyjazd do Gdańska ;) Na wydziale Chemii na PG posłuchamy ciekawych wykładów ;) nawet nie wiem o czym :D:D Potem morze, teatr i powrót w nocy..




1 komentarz:

  1. Morze... Cudowny widok podczas zachodzącego słońca... Nic tylko leżeć na plaży, słuchać szumu morza i wpatrywać się w gwiazdy!

    Polski dość przystępny, angielski - kto co lubi, ja zdawałam francuski :) a matma, no cóż. Podejrzewam, że wycofają szybciej tą maturę niż ustawa przewiduje :) Zatem głowa do góry!
    Nad chemią i biologią pracujesz ciężko, więc zapewne zdasz obydwa przedmioty na bardzo wysokim poziomie, a wtedy prawie każda AM jest Twoja :)

    OdpowiedzUsuń