niedziela, 19 kwietnia 2009

rozmyślania biochemka

Ciekawy dzień dobiega końca :/
Słońce już dawno po drugiej stronie, łóżko czeka żeby ktoś tylko się na nim położył, budzik do nastawienia, przygotowanie ciuszków, zapakowanie plecaka, sen pobudka i codzienność. Stała reguła powtarzania tygodnia... Ostatni tydzień w szkole z obecnymi trzecimi klasami i trzeba przyznać, że smutno będzie jak to już będzie od następnego poniedziałku.
Pogoda dopisała mimo chłodnego wiatru i troszkę niskiej temperatury było słoneczko, które poprawia humor już każdemu...

Dzisiaj kolejny dzień spisków, kontrowersyjnych pytań i rozważać dotyczących Olimpiady ekologicznej> Jutro zabieram się do pisania skargi na tegoroczną olimpiadę. Poczyniło już to wiele uczestników jak również nauczycieli. Muszę się przespać pomyśleć co by tu napisać i coś się stworzy.
Wkurza mnie tylko to, że ludzie już z grubsza przesadzają na forum i czepiają się tak wnikliwie, że serdecznie współczuję komisji będzie miała problem z nami wszystkimi.

Rodzice pojechali sobie dziś do Bydzi i tak zostałem sam w domu. Owocnie wykorzystałem czas spokoju i ciszy na dalszą analizę pytań z EKO :) szukanie informacji w Biblii itp.
Pisałem jakąś śmieszną prace z niemieckiego :/ Dziękuję Panu Maturzyście za pomoc i sprawdzenie tych moim bzdurek :P:P

Dzień stracony bez miłych pogaduszek na GG, wizyty na plemionach :P:P

Po południu wybrałem się spacerkiem na cmentarz i przy okazji zrobiłem dobry uczynek :) Znajoma od miesiąca wybiera się na cmentarz przejeżdża obok niego codziennie, nie mając czasu wejść. Dziś niejako pod moim naporem znalazła czas i udała się ze mną :)

Zastanawiam się na powtórką biologii z klasy 1 ?? Nie będzie lekko!! Planowałem już zabrać się za to 4 miesiące temu i co z tego wyszło?? NIC
. Spróbujemy jeszcze raz :) Bo w wakacje wolałbym tylko spędzać czas robiąc zadania z chemii i od czasu do czasu zaglądając dla przyjemności do Biologii... :)
Korki z chemii były ostatni raz 2tyg temu :/ brakuje mi ich tak bardzo, bardzo... Bo jakoś nie mam inaczej motywacji żeby przysiąść co pr
awda cała 1 klasa już powtórzona ;) Zostały tylko do porobienia jeszcze jakieś zadanka z Budowy atomu i przechodzimy w rzeczy dużo trudniejsze: entalpie czy entropie :/ nie wiem :/ ale jakoś tego pozytywnie nie widzę...

Na deser ciekawe zdjęcie: Nie mojego autor
stwa, lecz bardzo przypomina nasze życie... Uwikłane w sieci... I przypomina mi o moim pająku, który takich sieci nie buduje xD



Z pokoju w zupełnym nie ładzie pozdrawiam ciepełko :)

1 komentarz:

  1. Napiszcie skargę, może Wam powtórzą Olimpiadę i będziesz miał szansę dostać się do etapu centralnego. Faktycznie te niektóre pytania, to były wyciągnięte chyba z chorego umysły jakiegoś profesora.

    Co do chemii entalpie i entropie nie są takie złe ;) Dla mnie najgorsza jest atomistyka, bleh ;)

    Pozdrawiam i życzę miłej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń