niedziela, 5 kwietnia 2009

Wspomnienia

Niedziela spędzona w domku.
Siedziałem w domu i chodziłem z kąta do kąta, uczyłem się, oglądałem tv, słuchałem muzyki i wspomniałem. Wspominałem jak to było na Lednicy w zeszłym roku, dwa lata temu i ile od czego czasu się zmieniło. Ja chcę teraz być tam, razem z tysiącami młodych ludzi i czuć tą wyjątkową atmosferę. Ostatnio 7 Czerwca było bardzo cieplutko, pamiętam te samoloty- które na niebie utworzyły znak serca- przebitego strzałą. Te pieśni, tańce... xD Nowo poznani ludzie, miało być też umocnienie przyjaźni ze starymi przyjaciółmi a coś się nie udało :(:( Lednica odbywała się pod prawdziwym hasłem "Jesteście Przyjaciółmi" Co jakiś czas w moich myślach nucę sobie te słowa "Jesteście Przyjaciółmi powiedział Pan, jeżeli czynicie co przykazałem Wam" Kilka prostych słów, a jakie cenne. Wyciagnąłem nawet śpiewnik z ostatniej Lednicy :) i przypomniałem sobie niektótre piosenki :D:D



Z myślami o Lednicy ^^ rozstaję się z klawiaturą, przedemną ciężki dzień... Najgorszy w tym tygodniu (tylko 3 dni i znó wolne)... Jeśli nie byliście nigdy na Lednicy to nie ma innego miejsca gdzie można doświadczyć bliskości z Bogiem a zarazem z swoimi przyjaciółmi.

1 komentarz:

  1. tez chce tam jechac:*
    ten blog idzie Ci coraz lepeij;*
    długo tu nie zagladalam:)
    pozdr. ;*
    Daria

    OdpowiedzUsuń