poniedziałek, 19 stycznia 2009

no i ruszamy...

..a Więc
Witam was na moim blogu: pierwszym w mojej historii dlatego jako tako dopiero się uczę.. Mam nadzieję, że się uda i będzie coraz ciekawiej... Teraz może dlaczego zakładam bloga?? Postawiłem sobie cel z życiu: MEDYCYNA. Zostało mi jeszcze trochę czasu chodzę do 2 klasy LO (biol-chem-fiz) oczywiście xD i właśnie blogując chce udowodnić sobie, że chce i uda mi się dotrzeć tam gdzie jest mój cel. Hm, może to strata czasu wchodząc co jakiś czas "pisać": o tym co się dzieję, co się wali w świecie, czy jakieś drobne sukcesy. Pisząc dla Was chce pokazać jak bardzo mi na tym zależy, dam z siebie wszystko i będe starał się z dnia na dzień wspinać się "małymi kroczkami" do góry- po prostu się uczył solidniej niż do tej pory. Nie obiecuję, że będe pisał codziennie ;) jednak jeśli mi się to spodoba to wiecie... :D:D
A więc rozpoczynamy taki mały start gdzie meta jest jeszcze daleko....

1 komentarz: