środa, 21 stycznia 2009

Jupi^^

Babciu Wszystkiego Naj :)
i też pamiętam o Was babciu i dziadkowie...

Pogoda do kitu, deszcz leje, śnieg się topi JEDNA WIELKA PLUCHA... Jak Ja Kocham przychodzić do domu mokry od góry do dołu..
W szkole było dziś bardzo fajnie ;] pod nie jakim względem xD Dostałem się do wojewódzkiego etapu Olimpiady Ekologicznej :P (pierwszy w szkole wraz z Basią ;) i jej również gratuluję) 40/50p :) osiągnęliśmy wymagane punkty i tak to jedziemy dalej :P:P Czyli przede mną kolejne nowe obowiązki xD. Cieszę się i to bardzo :D:D Ekologia jest fajna i nawet jeśli będę musiał i chciał czytać o niej codziennie to nie przeszkadza mi to :) na maturze zawsze jest Ekologia :P to powinno mi wyjsć tylko na PLUS. Miłe to jest bo wszystko się sprowadza do moich wyników na niej xD. Po etapie szkolnym olimpiady jakoś nie miałem powódu do radości, ale mimo to ciągle nosiłem w sobie cichą nadzieję, że może jednak strzelał prawidłowo :P No i się udało ;) Oto przykładowe pytania:
  • Pieśni godowe samców cykad mogą przekroczyć poziom głośności: a. 100dB b.50dB c.25dB
  • Słońce co sekundę przetwarza 600 mln ton wodoru, tracąc jednocześnie ze swej masy: a) 100 tys. ton b) 900 tys. ton c) 4 mln ton

No i podobne :P w pierwszym nawet mi się udało strzelić poprawnie :P

Teraz czeka mnie romans z chemia :( wczoraj nie uczyłem się ani trochę :( angielski zdominował u mnie nad wszystkim.. Jednak było warto test dziś poszedł nie najgorzej ;) może będzie nawet 4 :P Fizyka :P była całkiem spoko Pan. K. Nawet się do mnie nie odezwał :P czyli uważam to za sukces ^^^

I jeszcze jedna miła wizyta dziś :D:D
buziaki dla Wszystkich ;*

2 komentarze:

  1. Charlie Braciszku GRATULACJE !!! Ty to jesteś wielki!!! Wierzę w Ciebie i życzę realizacji tych ambitnych zamierzeń... ;) (bajo)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie mowiles ze sie dostales gratuluje:*

    OdpowiedzUsuń