poniedziałek, 26 stycznia 2009

prawie free xD YES, yes, yees...

No i tak muszę publicznie oświadczyć iż czasem człowiek potrafi się niezmiernie cieszyć z małego ludzkiego nieszczęścia... Jutrzejszy zapowiedziany sprawdzian z ROMANTYZMU- odwołany :P:P
Pani O. zachorowała. :( życzę szybkiego powrotu do zdrowia.. :)
Tak więc dzień minął zupełni inaczej xD bez przymusu (własnego i pod naciskiem szkoły) takie dni powinny być zawsze :]

O tej przyjemnej informacji dowiedzieliśmy się dopiero na ostatniej lekcji więc inne lekcje spędziłem trochę na powtórce materiału :P jednak jak widać może trochę na darmo..
Za to jestem z Siebie dumny xD Dostałem dziś od kumpla z klasy (SEGREGATOR materiałów na Olimpiadę EKO) Przede mną masa pracy... Byłem dziś w bibliotece wypożyczyć miesięcznik "Przyroda Polska" i przeczytałem go już prawie od początku do końca (zostało kilka stron po środku) :D:D Akurat trafiłem na styczniowe wydanie ;) i jest super^^ czuję, że jutro moja kolejna wizyta po prasę młodego Ekologa :P:P
Szperając w internecie znalazłem dziś dokładną datę etapu wojewódzkiego: 18 kwiecień 2009r. :D Robi się ciekawie^^ zostały może 3 miesiące...

Jutro pośpie nawet godzinę dużej właśnie z racji choroby pani O. Jest jeden mały problem :( Jak chorują to wszyscy... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Pani A. Proszę nie pozwól żebym doświadczył jutro godziny więcej fizyki :( jedna mi w zupełności wystarczy... łeeeeeeeeeee
Z racji właśnie problemów z gardłem pani od biol czuję nie jako obawę, że dojdzie fizyka, ale bądźmy dobrej myśli...

Dziś zabrałem się z racji "free" czasu :P za czytanie bP "Lalka" Przeczytałem 4 rozdziały jestem pod wrażaniem.. :) bardzo interesujaca lektura :D streszczać może nie będę ;], ale co niektózy z klasy by się ucieszyli :P

Do końca tygodnia zostało jeszcze 4 dni :)
Do wielkiej PARTY :) 5 dni :)
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz