poniedziałek, 22 czerwca 2009

IZRAEL ;))

A więc nadszedł dzień wyjazdu ;)
Długo nie pisałem, bo zebrało się wszystko na raz.. Byłem na 18 urodzinach kumpla^^, było super- dawno się tak miło nie bawiłem^^
Gra w makao i dupę biskupa (tak się gra nazywa) cóż :P
Było na prawdę super :] Czuję, że będę częściej wyjeżdżał do T. na takie imprezki ;))
Jeszcze Ci niesamowici ludzi, których nikt nie przebiję :P:P
Niedziela pod znakiem Gdańska>> zwiedzałem "kino" a raczej oglądałem. Byłem z rodzicami na kolejnej części "U Pana Boga.." Super :] Dawno się tak nie śmiałem na filmie i to polskim.. Wielki Szacun^^

Dziś wyjazd :) Jadę z mojej miejscowości jakoś o 23 w nocy do Wawy, skąd mam jutro samolot o 10 do Tel Aviv. Lot około 4 godziny, to będzie mój pierwszy lot samolotem. Najbardziej boję się kontroli na lotnisku, o mój angielski ;/ bo kuleje i to trochę bardzo :( No i jakoś się da :)

Teraz idę pakować walizkę^^
Wracam bodajże 30 VI

Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz