poniedziałek, 15 czerwca 2009

Tydzień :)

Tydzień ;) Ostatni tydzień szkoły, tydzień dzieli mnie od wakacji, czego chcieć więcej ;)Pozostał tydzień do wycieczko-pielgrzymki do Izraela xD

Weekend minął jak pisałem w sobotę pod znakiem puzzli. Niedziela rowerowo :) zrobiłem 30 km rowerkiem w końcu! Jakoś mam ten nowy rower a na liczniku tylko nieco ponad 130km :( Gdzie te czasy kiedy rok temu był czas: spotkać się, ruszyć na rower.. Tego mi brakuję :/

Teraz siedzę sobie i spoglądając na miniony dzień- mój plan dnia jeszcze wymaga poprawy!! W szkole nic się nie dzieje. Nauczyciele z trudem sprawdzają obecność lub w ogóle jej nie sprawdzają <ź> Dużo osób po prostu zrobiło sobie już wakacje i przyjdą tylko w piątek odebrać świadectwa. Ja będę chodzić do szkoły do końca ;) Chcę spędzić ostatnie dni z ludźmi, z którymi może zobaczę się dopiero we wrześniu- a będzie mi ich na pewno brakowało :P Jak to dziewczyny mówią "Charlie i jego aniołki" cóż :D:D Bywa i tak, że w klasie jest 28 dziewczyn i 5 chłopaków, ale to nie dlatego te aniołki :P w domu to też 3 siostry, Ja jeszcze najmłodszy rodzynek :P Są tego dobre i złe strony :P:P Miło powspominać stare dobre czasy jak to siostry zawsze do domu przyprowadzały koleżanki, a ja jako młody mężczyzna :P na swój sposób próbowałem je poderwać :P:P Jak to dawno było i jaki ja głupi byłem :P

Jutro po szkole imprezka :) 18 lat Maryśki^^ Będziemy się bawić :)

A teraz zaglądam do biologii poczytać dalej o komórkach żeby już je tak mniej więcej opanować ;) Wiem, że się ciągnę^^

Pozdrawiam ;*

1 komentarz:

  1. Z tymi wakacjami za ro to obawiam sie ze będzie podomnie jak z tegorocznymi, sad i tyle. Ale i tak marzy mi sie zobaczyć może. Jeszce nigdy nie widziałam Bałtyku. walka trwa, ja też dzisiaj komórki powtarza m z biolii:)

    ananeo albo Emi:)

    OdpowiedzUsuń