czwartek, 4 czerwca 2009

Tylko 2 dni...

Kończy się przyjemny dzionek ;)
W szkole nudno, zaczyna się okres który jest nudny razy dwa. Po co teraz chodzić do tej szkoły jeśli tylko normalnie jest chemia <>. Na polskim obowiązkowo przerabiamy lektury na weekend mam do przeczytania "Jądro ciemności" nie wiem czy fajne czy głupie, nie słyszałem o tej książce jakiś szczególnych recenzji...
Czytam blogi kandydatów na studia medyczne i się zastanawiam czy to ja nie powinienem jakoś szczególnie się załamać?? Biologia i chemia jak na razie w szarym końcu pokoju gdzieś się zapodziała a ja robię wszystko co tylko można nazwać lenistwem... Obiecuję zabrać się za to wszystko i to tak solidnie: po biwaku, po zakończeniu roku szkolnego, pielgrzymce do Izraela xD Czyli wychodzi w lipcu :D:D UPS!! KAROL WEŹ SIĘ DO ROBOTY!! xD

Do Lednicy pozostały już tylko 2 dni ;) Nie mogę się doczekać, gdyż już wspominam poprzednie wizyty na tym placu i w wolnej chwili w myślach przylatują piosenki, których się nie zapomni do końca życia. Ta Lednica będzie na pewno wyjątkowa. Czuję to xD Jak każda zresztą! ;)
Jestem w transie i idę coś poczytać ;)

WIEM, ŻE NIE JA JEDEN Z "NASZEGO" ŚWIATA BLOGOWEGO UDAJĘ SIĘ NA LEDNICE xD
Może będziemy obok siebie przechodzić, bawić się obok siebie z nieświadomością.
MÓJ NUMER GG, a może uda się coś zorganizować, żeby się spotkać :D:D

3393347

1 komentarz:

  1. już jutro:) ja wyjeżdżam już dzisiaj wieczorem (mamy 550 km. do pokonania ) masz jakiś pomysł żeby sie spotkać??? może na umówoną godzinę np. przy namiocie liturgicznym ( tam z tyłu placu) no i jakiś znak rozpoznawczy:)
    moje gg 4047181

    ananeo

    OdpowiedzUsuń