czwartek, 7 stycznia 2010

Do Iwonki



Iwonka to dla Ciebie ;*
Ten filmik powstał niedawno na jednym z wesel gdzie jeszcze robiłaś zdjęcia z wielkim zamiłowaniem. Pamiętasz?
Ostatnia Impreza tu na dole, (bo u góry czekaj też będzie wesele) to w sumie moja osiemnastka, cudowne zdjęcia... Tyle razy Ci dziękowałem- podziękuję i jeszcze raz ;*

Iwonka Pamiętam!
6 stycznia, byłaś już w niebie. Wchodziłem o 11 30 do samochodu, w związku z egzaminem na prawo jazdy, tak godzina Twojej śmierci (dzień prędzej). Wiem, że czuwałaś i za mnie prowadziłaś ten samochód. Twoja obecność z góry pozwoliła mi zakończyć egzamin z wynikiem POZYTYWNYM. W tej chwili to wszystko jest najmniej ważne.

Jesteś teraz moim Aniołem Stróżem... Proszę czuwaj!

Iwonka? Miesiąc temu pisaliśmy próbną maturę z Polskiego, matmy, angielskiego.
Pamiętasz naszą rozmowę? I twój tekst po maturze z Polskiego?


"non ale wiesz..... ja jestem dziewczyna wiec na reke byl mi ten pierwszy temat o rozczarowaniach romantycznych kochanków;)"


Tak, tak pisałaś o Kordianie i biednym panie Wokulskim. Zobacz to było tylko miesiąc temu. Ja byłem bardziej nakręcony i wybrałem Przedwiośnie :)

A rozmowa o mojej osiemnastce?

"ja z aparatem będę tańcować:) i tango i poloneza a nawet rock&rolla"
"mój wierny towarzysz:)"


Tak mówisz o swoim drugim zawodzie. Zawsze jest tylko uśmiech na twarzy, gdy tylko ktoś wspomniał o aparacie.

Kto mi robi najdziwniejsze, najbardziej zakręcone fryzury pod Słońcem? Tylko Iwonka^^ Pamiętam, pierwszy raz jak zobaczyłem Siebie w lustrze z taką mega wielką "szopą" na głowie to widziałaś mój uśmiech od ucha do ucha :P
Potem te cudowne zaproszenia na osiemnastkę ;* Dziękuję!
Hm.. Wiesz? Najciekawiej było w dniu osiemnastki. Najpierw godzina zastanowienia czy tapirujemy i stawiamy włosy do góry! Potem była chwila i głowa powiększyła się dwa razy xD Jakie Ty cuda wyprawiasz z tymi włosami wiesz? Martwiło mnie tylko moje troszkę "poskubane" czoło- jesteś jedyną osobą która w ogóle nałożyła na mnie tzw. tapetę ;) Nigdy nie pomyślałem, że będę musiał to stosować xD Zgodziłem się tylko dlatego, iż byłem w dobrych rękach! ;)

Dziś w sumie już oficjalny dzień pożegnania, ale mówię do zobaczenie :*
Kładę się spać a Ty mniej mnie w opiece!

3 komentarze:

  1. w koncu nowa notka, Karol :) tylko szkoda, ze taka przykra ...
    trzymaj sie Karolku, usciski i buziaki, i pamietaj ze zawsze mozesz na nas liczyc :)

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia z powodu śmierci siostry.
    Niestety, kuleje nasza polska służba zdrowia.Ale przecież do nas, młodych, nalezy zadanie ulepszania świata.Ale gdy będziesz studiować medycynę zobaczysz, że nie wszystko jest takie łatwe.
    Pozdrawiam cieplutko.
    anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpłakałam się .....
    Zmarła dzień przed moimi urodzinami....
    Ehhh, pamiętam ją od piaskownicy , i jak przyjeżdżała do Widna robić zdjęcia, i wogóle.... Mała, czuwaj nad nami !
    Pzdr. Marta.

    OdpowiedzUsuń