poniedziałek, 20 lipca 2009

wszystko jest do góry nogami^^

Wakacje, wakacje w pełni.
20 lipca, czyli ponad połowa miesiąca wakacji na boku :( Dlaczego ten czas tak szybko ucieka :/
U mnie dzieje się teraz bardzo, bardzo dużo i srodze czas na opisywanie tego wszystkiego ucieka. Ucieka i nie mogę się pozbierać, żeby usiąść i cokolwiek na stukać.
Przeżyłem niezapomniane wesele wujka Romka, poznałem nowego kuzyna <> 18 lat czekać na kuzyna^^ I tak wesele odbyło się tradycyjnie w sobotę ;) a Ja skończyłem imprezować w środę. Tak, tak :D po poprawinach w niedziele do domu wróciłem następnego dnia w południe. :) Działo się działo^^ Można by pisać i pisać ;)) ...ale mam wakacje :P:P i nie będę puszczać wielkich referatów^^

Ostatni weekend minął pod znakiem dwóch osiemnastek :)

Wakacyjna codzienność: wakacje spędzam w sklepie u rodziców^^
W wolnym czasie sięgam po biologie :) chemia jak na razie czeka na ruch^
Z biologii skończyłem komórki, tkanki, chemię i wszelkie procesy z komórką związane, wirusy, bakterie, Protisty xDDD

Teraz idę aaa^^
Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja w wakacje napisać :)

2 komentarze:

  1. Ty imprezowiczu:D zgodnie z naszą umową przypominam o biologii ( no i chemii też) zeby w szybkości twojego życia gdzieś nie zniknęła:P walczymy:) ja walczę po nocach bo w dzień obieramy wiśnie (no moze poza obiadową siesta którą sie własnie delektuje:D) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli naprawdę czegoś pragniesz, to z pewnościa dasz sobie radę! pragnienie realizacji marzenia powinno być tak silne, zeby mogło kruszyć skały.
    Pozdrawiam cieplutko.
    anka-medycyna

    OdpowiedzUsuń